Reacties
Reacties 101 - 150 van 259
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Lamert | Fijn dat jullie het zo goed naar de zin hebben. Ik… | 26 feb. '24 |
| Marion | Leuke foto's weer. 't Is wel een reis met… | 26 feb. '24 |
| Hent | Mooie foto's weer vakantie gangers. Idd Frau… | 26 feb. '24 |
| Jos | Ja Frau dokter Bert je ziet hier nog eens wat STJAKKAAAA | 26 feb. '24 |
| Frau dokter Bert | Wat een nachtmerrie, Emile Ratelband😫😫😫😫 | 26 feb. '24 |
| Hent | Wat een mooie foto's en reisverhaal. Ik lees… | 22 feb. '24 |
| Willy van Gijn | Fijn dat alles naar wens is daar in jullie favoriete… | 21 feb. '24 |
| Marianne Wiggers | Zozo mevrouw en heer vd Brink, dat klinkt allemaal… | 21 feb. '24 |
| Jos | Zekers zat in de hoek en zweten als een otter, op… | 21 feb. '24 |
| Liesbeth van Casteren | O wat leuk dat jullie bij Say Cheese zijn geweest.… | 21 feb. '24 |
| Frans en Marijke | Wij vertrekken zaterdagavond 21:30 😘🍀 | 20 feb. '24 |
| Jos | Wanneer precies vertrekken jullie? | 20 feb. '24 |
| Hent | Wat een mooie foto's weer. Jullie vermaken je… | 19 feb. '24 |
| Frans en Marijke | Wat fijn dat jullie het naar het zin hebben. Hier… | 19 feb. '24 |
| Kim | Wat zie ik nu. Een strandfoto met blote voeten. Zonder… | 18 feb. '24 |
| Marianne Wiggers | OMGHad je bijna "verkering"gekregen in een… | 18 feb. '24 |
| Willy van Gijn | Het is altijd weer leuk om jullie reis verhalen te… | 18 feb. '24 |
| Frans en Marijke | ziet er allemaal goed uit. misschien kan je mij dat… | 17 feb. '24 |
| Marianne Wiggers | Nou ja zeg! Mooier kunnen jullie het toch niet hebben!… | 14 feb. '24 |
| Frau dokter Bert | Wie heb je omgekocht voor die handdoeken truc? Valentijn… | 14 feb. '24 |
| Liesbeth van Casteren | Hallo Jos en Rosa, Ik zal de handdoeken klaarleggen… | 14 feb. '24 |
| Hent | ik zie het alweer. Heerlijk aan het genieten. Lekker… | 13 feb. '24 |
| Frans en Marijke | Dat is heel goedkoop.en ook nog lekker ook. Veel plezier… | 12 feb. '24 |
| Willy van Gijn | Klinkt allemaal als een prima vakantie. Fijn dat jullie… | 12 feb. '24 |
| Frau dokter Bert | 6 maanden daar en 6 maanden hier , hoe fijn zou dat… | 12 feb. '24 |
| Marianne Wiggers | Ja, lekker ontspannen daar en fijn dat het "ophaalmannetje"zo… | 12 feb. '24 |
| Nancy Rijnshoeven | Veel plezier saampjes. | 11 feb. '24 |
| Jos | Frau dokter Nach all den Jahren ist es immer noch… | 11 feb. '24 |
| Marianne Wiggers | Geniet ervan en wat fijn dat de eerste dag/dagen al… | 10 feb. '24 |
| Hent | Gillen om het verhaal met de koffer. Mannen inderdaad… | 10 feb. '24 |
| Frau dokter Bert | Fijn dat het nog niet verveelt na., hoeveel keer,? | 10 feb. '24 |
| Lamert | Zo ken ik je weer Jos, eerst roepen dan toch eehhhhnnou… | 10 feb. '24 |
| Marianne Wiggers | Ha,ha,ha,ha! Ik heb genoten van het eerste verslag… | 10 feb. '24 |
| Willy van Gijn | Inderdaad een prachtig verhaal. Wij wensen jullie… | 9 feb. '24 |
| Frans en Marijke | Zo en jij weer met jouw grote wafel😌zou ook mij… | 9 feb. '24 |
| Frau dokter Bert | Ik heb een vriendin die altijd zegt: je neemt ze mee(… | 9 feb. '24 |
| Liesbeth van Casteren | O wat grappig. Zoiets zou ik ook hebben, maar gelukkig… | 9 feb. '24 |
| Willy van Gijn | Wij wensen jullie een goede reis en een hele fijne… | 5 feb. '24 |
| Marion | Wat een heerlijk vooruitzicht Jos en Rosa. Wij gaan… | 5 feb. '24 |
| Hent | Een hele goede reis naar jullie geliefde vakantie… | 5 feb. '24 |
| Frau dokter Bert | Amusiert euch! Schusie | 5 feb. '24 |
| Hent | Hoi hoi Jos en Rosa. Er is een tied van komme en ee… | 23 feb. '23 |
| Frans en Marijke | Welkom thuis! | 23 feb. '23 |
| Frans en Marijke | Fijn dat jullie het weer naar het zin hebben gehad!… | 23 feb. '23 |
| Nol Boerboom😎👍 | Hallo Jos en Rosa, Ja,de tijd vliegt voorbij! Alweer… | 23 feb. '23 |
| Marion | Fijne vlucht terug en welkom in het koude en natte… | 23 feb. '23 |
| Marianne Wiggers | Ik hoop dat jullie snel weer kunnen wennen aan regen… | 23 feb. '23 |
| Marianne Wiggers | Helaas kon ik jullie laatste verslag niet lezen, maar… | 23 feb. '23 |
| Frans en Marijke | Nogmaals fijne vlucht terug. Mooi reisverslag. Kunnen… | 23 feb. '23 |
| Nol Boerboom😎👍 | Hallo Jos en Rosa, Ja, door Corona is er veel veranderd,… | 16 feb. '23 |


- Willy van Gijn: Nog een laatste avond in…
- Patricia: Goede terugreis en fijn dat…
- Auk: Jammer dat het weer voorbij…
- Frans en Marijke: Hi Hi vanuit een zon overgoten…
- Liesbeth van Casteren: Niet te geloven dat jullie…
Alle reacties »