Met de trein van Bang Krut naar Hua Hin

8 februari 2023

Dit was weer een hele belevenis de Thaise NS neemt al aardig de dienstregeling over van haar Nederlandse voorbeeld we zouden om 13:55 uur vertrekken en dit werd 14:20 uur maar was wel de Express Train (boemeltje naar Tiel gaat sneller ) en daar komt bij dat het station compleet verbouwd werd,  helaas was er geen rekening gehouden dat mensen weleens koffers bij zich hebben met vereende krachten een koffer boven in het bagagerek gekregen en de ander bij onze zitplaatsen in de hoek gevolg was dat we  helemaal zaten opgevouwen. Nou we zaten goed en wel daar kwam de catering werden direct vol gedouwd met rijst, een soort soep en limonade. We kwamen zo rond 17:00 uur aan in Hua Hin hadden vlot een taxi die ons naar het hotel bracht tot zover deel 1 de foto,s en video’s spreken voor zich

1. Marianne Wiggers:
    8 februari 2023
    Ah....wat jammer nou! Maar het kan niet aldoor rozengeur en maneschijn zijn! Ik neem aan dat als jullie eenmaal op de juiste plek zijn, de vakantieglorie weer doorgaat! Veel liefs en plezier. P.s. vandaag hebben we een prachtige blauwe lucht en veel zonneschijn hier. Prachtig om te zien!
  2. Fra/ma:
    8 februari 2023
    staat ons ook nog wat te wachten dan. moest je zelf taxi regelen of stond hij klaar voor jullie?
  3. Liesbeth:
    Hoi Jos en Rosa,
    Echt fantastisch om die verhalen iedere keer te lezen. Gelukkig was er geen verbouwing aan de rails zelf...haha. Maar nu weer lekker relaxen en genieten.
    Groetjes Henry en Liesbeth
  4. Hent.:
    8 februari 2023
    Weer een mooie belevenis.
    Je hebt de tijd aan jezelf heerlijk vakantie.
    Je hoeft niet naar je werk met de trein in ieder geval.
    Laat je lekker verwennen.
    Eten en drinken in overvloed hoor ik wel weer in de trein.
    Heerlijk!
  5. Auky:
    8 februari 2023
    Zo beleven jullie nog eens wat. Hier hebben we te maken met stakingen bij het ov streekvervoer.
  6. Lamert:
    8 februari 2023
    Gelukkig heb je er wel goed weer bij. Nooit geweten dat jij in Nederland met de trein op reis ging. Volgende keer toch maar met de auto? Maar hoe krijg je die daar? :-)
    En nu weer relaxen, heerlijk.
  7. Jos:
    9 februari 2023
    Lamert ben tijdens mijn glansrijke carrière bij de dynamische organisatie genaamd het UWV 1 jaar lang op en neer gereisd naar het altijd rumoerige Tiel kan je vertellen heb hemelwater tussen liggende stations gezien oa Hemmen Dodewaard, Zetten etc etc
  8. Lamert:
    9 februari 2023
    Sorry Jos, ik was even vergeten dat je zo bereisd ben, en een actieve trein gebruiker bent geweest. Alzheimer light zullen we maar zeggen, ik ben ook geen 18 meer.
  9. Fra/ma:
    23 februari 2023
    Fijn dat jullie het weer naar het zin hebben gehad! Houd de flow een tijdje vast en geniet weer van het Ernemse en Vitas X