Naar Cha Am

26 februari 2024 - Hua Hin, Thailand

Ons verblijf in Hua Hin zit er bijna op morgen worden we om 12 uur opgehaald. Hebben een mooie week achter de rug weer was/is prima met een gevoelstemperatuur van 35 graden een heerlijk warme zee kwamen ook nog Emile Ratelband tegen op het strand tijdens een van onze wandelingen langs de zee hij was zijn hond aan het uitlaten en kwam bij dat Vitesse weer eens gewonnen had kortom wat kan een mens nog meer verlangen. Morgen dus verkassen klein uurtje rijden om dan de vakantie af te sluiten.

1. Frau dokter Bert:
    Wat een nachtmerrie, Emile Ratelband😫😫😫😫
  2. Jos:
    Ja Frau dokter Bert je ziet hier nog eens wat STJAKKAAAA
  3. Hent.:
    26 februari 2024
    Mooie foto's weer vakantie gangers.
    Idd Frau dokter Bert wat een nachtmerrie, Emile Ratelband tegen te komen.
    Allemaal van die bijzondere BN-ers.
    Lekker blijven genieten Rosa en Joske en vooral ook blijven lachen!
  4. Lamert:
    26 februari 2024
    Fijn dat jullie het zo goed naar de zin hebben. Ik hoop wel dat jullie een beetje kunnen slapen vannacht, want Ratelband is wel de laatste die je op je vakantie gwegen wilt komen denk ik. Mooi weer daar, ik zou, als ik jullie was, overwegen om nog een paar weekjes te blijven. Het weer hier wordt je echt niet vrolijk van. Veel plezier in de laatste periode van jullie vakantie.
  5. Fra/ma:
    27 februari 2024
    Heel veel plezier in Cha Am. Mooi weer hoeven wij jullie niet te wensen het is er zo wie mooi weer. En jullie komen weer op jullie bekende terrein. Idd die tjakaaaa zit je niet op te wachten. Snel vergeten😜 geniet nog maar lekker samen 😘🍀
  6. Frau dokter Bert:
    27 februari 2024
    Hebben ze daar ook een wielerronde?
  7. Marianne Wiggers:
    27 februari 2024
    O.M.God! Ga je lekker ver weg om te relaxen en dan kom je zo'n figuur uit Ernem tegen. Maar ik neem aan, dat er ruimte genoeg is om hem te ontwijken en dan is de wedstrijd van:! Wie is het bruinste! sowieso door jou gewonnen.
    Veel plezier en lieve groet voor jou en Rosa!
  8. Willy van Gijn:
    27 februari 2024
    Behalve de ontmoeting met 2 BN ers klinkt het allemaal als een prima vakantie. Goed eten en drinken. En ook nog eens fijn weer. Lekker genieten luitjes. Het is jullie van harte gegund 👍.

Jouw reactie