Bangkok

9 februari 2024 - Bangkok, Thailand

We zijn er wel met enige vertraging (1 uur) maar nu komt het we waren voor Thaise begrippen vrij snel door de paspoort controle naar band 17 voor de koffers 1 koffer hadden we vrij snel en toen kwam de melding “Last Bag”  maar niet die van ons ik schiet de chef koffers aan doe het verhaal uit de doeken dat we onze oranje/rode koffer missen aardige Thai loopt met mij mee ik laat hem het reçu zien en hij loopt direct naar een blauwe koffer ik meteen met mijn grote muil “Dat is ie niet, is toch geen oranje/rode.. maar hij was  het dus (we hadden dus een nieuwe koffer van Kim gekregen) wel excuses gemaakt maar hij moest zelf ook wel lachen.

Door dit gedoe waren dus best wel laat in het hotel maar daar wachtte nog een leuke verrassing op ons (zie de foto’s)

1. Liesbeth:
    9 februari 2024
    O wat grappig. Zoiets zou ik ook hebben, maar gelukkig is het goed gekomen. Geniet ervan lieverds
  2. Frau dokter Bert:
    9 februari 2024
    Ik heb een vriendin die altijd zegt: je neemt ze mee( de mannen), maar😳
    Was 50 ook precies op de aankomstdag?
    Gefeliciteerd, knap hoor.
    Van jullie allebei.
  3. Fra/ma:
    9 februari 2024
    Zo en jij weer met jouw grote wafel😌zou ook mij kunnen over komen🤣😂 maar wel een ontzettend leuke binnen kommer ! Zo mooi gedaan wauwww Kim natuurlijk weer verzonnen😉 dikke knuffel en lekker genieten samen😘🍀
  4. Willy van Gijn:
    9 februari 2024
    Inderdaad een prachtig verhaal. Wij wensen jullie verder een hele fijne en mooie vakantie toe in jullie geliefde Thailand. Maak er iets moois van. Dikke knuffel en kus van ons ❤️
  5. Marianne Wiggers:
    10 februari 2024
    Ha,ha,ha,ha! Ik heb genoten van het eerste verslag en in het bijzonder: de "verloren koffer"roman. Maar ik kan het helemaal goed begrijpen hoor! Lach er samen om en geniet van het zonnige weer en een voorspoedige reis en aankomst ( op de kofferpaniek na!) Enfin, een goed begin!
  6. Lamert:
    10 februari 2024
    Zo ken ik je weer Jos, eerst roepen dan toch eehhhhnnou ja, dat heb je meer dan 25 jaar moeten doen:-) Nu gewoon vakantie vieren, en genieten.
  7. Hent.:
    10 februari 2024
    Gillen om het verhaal met de koffer.
    Mannen inderdaad zijn erg vergeetachtig verstrooid.
    Het is ook een hele onderneming eer je op de plaats van bestemming bent.
    Ik zeg altijd zal blij zijn als ik in het vliegtuig zit.
    Maar nu hupsakee samen genieten.

Jouw reactie