Thailand 2024

5 februari 2024 - Arnhem, Nederland

We gaan  donderdag 8 februari 2024 weer naar Thailand we verblijven daar 4 weken, hier volgt als vast onze route en de hotels waar we verblijven.

PLaats                                          Hotel                                             website:

Bangkok                                       Riva Surya                                    https://www.rivasuryabangkok.com/

Prachuap Khiri Khan                  Baan Grood Arcadia  Resort     https://www.bgaresort.com/en/home/

Hua Hin                                         Baan Bayan                                 https:www.baanbayan.com/

Cha Am Zuid                                Bann Patai Resort                       https://www.bannpantai.com/

als de link niet werkt dan ff knippen en plakken en in je browser (adresbalk) zetten   succes..

groetjes Jos en Rosa

1. Frau dokter Bert:
    Amusiert euch! Schusie
  2. Hent.:
    5 februari 2024
    Een hele goede reis naar jullie geliefde vakantie bestemming Thailand!
    Geniet er samen van. Ik ga zeker genieten van jullie mooie reis verhalen hier in Guadeloupe.
  3. Marion:
    5 februari 2024
    Wat een heerlijk vooruitzicht Jos en Rosa. Wij gaan zeker genieten van de foto's en reisverslagen!
  4. Willy van Gijn:
    5 februari 2024
    Wij wensen jullie een goede reis en een hele fijne vakantie in Thailand. Geniet er maar lekker van saampjes. Heel veel plezier gewenst. Reini en Wil

Jouw reactie