Baan Grood

12 februari 2024 - Baan Krood Beach, Thailand

Zijn nu 2 dagen hier, de reis verliep voorspoedig het ophaalmannetje was zelfs half uur te vroeg. De reis verliep voorspoedig duurde 4,5 uur was niet druk op de weg kwam omdat het zondag was,. Het is nu wel chinees nieuwjaar dus veel ……….. maar we hebben er geen last van

weer is nu prima wandelen veel en doen het verder rustig aan. Heerlijk eten en zeker niet duur zie bijgaande rekening

1. Marianne Wiggers:
    12 februari 2024
    Ja, lekker ontspannen daar en fijn dat het "ophaalmannetje"zo lekker bezig is en zelfs te vroeg komt! Tja, misschien tijd goedmaken vanVeel plezier en niets moet, dus lekker relaxen!
  2. Frau dokter Bert:
    6 maanden daar en 6 maanden hier , hoe fijn zou dat zijn🤔😊
  3. Willy van Gijn:
    12 februari 2024
    Klinkt allemaal als een prima vakantie. Fijn dat jullie het weer goed hebben in Thailand. Lekker genieten hoor!!!

Nou ja.... Eten niet duur. Ik vind 275 euro voor wat noodles en een drankje niet echt goedkoop 🤣🤣🤣🤣🤣. Hahaha...... Geintje van Van Gijn
  4. Fra/ma:
    12 februari 2024
    Dat is heel goedkoop.en ook nog lekker ook. Veel plezier nog en wij hopen straks ook leuke dingen mee te maken.En lekkere dingen. Nog 2 weken dan gaan wij ook!
  5. Hent.:
    13 februari 2024
    ik zie het alweer. Heerlijk aan het genieten.
    Lekker Thais ijsje voor de neus.
    Ziet er allemaal relax uit.