Het zit er op

23 februari 2023 - Tambon Nong Prue, Thailand

Zitten nu in de lounge van EVA Air vliegen om 12:50 en landen als het goed is om 19:30 (+6 uur). Was weer een geweldige vakantie mooie plekken gezien soms veel veranderd door Corona maar soms ook weer niet. Leuk om een weekend mee te maken in Cha Am dan komen namelijk veel Thaise gezinnen en geef ze een grote autobinnenband en ze zijn de hele dag in zee, wat verder opvalt je hoort geen geschreeuwd, schelden of vechtpartijen kunnen we in Nederland nog een voorbeeld aannemen. De 4 weken zijn voorbij gevlogen nu maar weer een jaar wachten . Zondag kan ik weer mooi naar Vitesse ff 3 punten pakken.

1. Marianne Wiggers:
    23 februari 2023
    Ik hoop dat jullie snel weer kunnen wennen aan regen en kou in ons kikkerlandje en een goede reis hebben gehad. Volgens mij is het weer een fijn verblijf geweest en dan wens ik jullie sterkte met ons weer vandaag: regen en donker, maar...het kan altijd in de middag weer beter worden. WELKOM THUIS!
  2. Nol Boerboom:
    23 februari 2023
    Hallo Jos en Rosa,
    Ja,de tijd vliegt voorbij! Alweer vier weken vakantie er weer opzitten! Ik kijker nu nog haaruitval in april a.s.! Ik hoop dat jullie ervan hebben genoten: mooi weer- lekker Thais eten en de gastvrije en lieve mensen!
    Ik wens jullie een goede en veilige vliegreis naar Amsterdam toe en txt nemen we wel weer contact op! Welkom thuis!,