weer thuis

8 maart 2024 - Arnhem, Nederland

zijn gisteren weer thuis gekomen prima vlucht van een kleine 12 uur was een heerlijke vakantie bedankt voor jullie reacties , moet nog ff mijn hart luchten zoals ik al zei een prima vlucht, dan land je op Schiphol zeker 30 minuten taxiën dan eindelijk aan de slurf vervolgens 15 minuten lopen voor de paspoortcontrole de poortjes werken  niet of heel traag dan nog 10 minuten lopen naar de transportband voor de koffers, en daar duurt het nogmaals 45 minuten voor we de koffers hebben, welkom in Nederland......

zie ook de video's die ik nog geplaatst hebt

1. Frau dokter Bert:
    8 maart 2024
    Meteen weer in de stress🥶 denk aan je bloeddruk.
    Düsseldorf volgende keer?
  2. Lamert:
    8 maart 2024
    Ach jongeman wees blij dat je vlucht goed verlopen is en probeer je niet te storen aan de chaos in dit land. Leef je leven zoals jij dat wilt, probeer je zo min mogelijk te storen aan wat men vindt dat wel en niet mag, vermaak je en doe waar je zin in hebt. Tot ziens
  3. Hent.:
    8 maart 2024
    Welkom in Nederland. Veilig weer thuis gekomen. Dat is het belangrijkste.
    De chaos Schiphol zal voorlopig nog wel even duren. Je hebt geluk niet in het hoogseizoen te zitten. Ik vind het heen gaan altijd erg spannend. Als wij terug komen hebben we altijd zoiets van ach we zijn weer veilig thuis en we hebben de tijd aan ons zelf dan. Nu effe acclimatiseren. De zon schijnt dus heerlijk genieten van het Nederlandse zonnetje.
  4. Fra/ma:
    8 maart 2024
    Fijn dat jullie weer goed thuis gekomen zijn!hou de flow nog even vast!
  5. Jos:
    8 maart 2024
    Hoi Hent hoelang blijf jij nog in Gouadeloupe?
  6. Marianne Wiggers:
    8 maart 2024
    WELKOM THUIS EN FIJN DAT ALLES GOED IS VERLOPEN EN JULLIE OOK NOG ROND MOCHTEN RIJDEN OP SCHIPHOL! Lekker nagenieten en foto's kijken. Tot ziens!
  7. Hent.:
    8 maart 2024
    Wij vliegen 10 april 21:00 weer richting Europa.
    Zijn dan 11 april tegen 10:30 in Pariis met een overstap naar Amsterdam.
    Hopen dan om 13:40 in Amsterdam te landen. Pakken meestal gelijk de trein naar Arnhem waar we opgepikt worden.

Jouw reactie