Hua Hin

21 februari 2024 - Hua Hin, Thailand

Zijn nu halverwege onze vakantie en kunnen niets anders zeggen dan dat we het heel goed naar ons zin hebben, weer is prima , de zee is perfect schat de watertemperatuur zo rond de 28 graden heerlijk dus, vandaag zijn we bij een BN-er op bezoek geweest leuk om te zien. Wat wel opvalt is de enorme groei van de fastfood ketens is ook te zien aan de Thai-en obesitas staat op nr 1 maar ze eten er wel wat sla bij spoelen dat dan weer met cola weg ,,,

1. Liesbeth:
    21 februari 2024
    O wat leuk dat jullie bij Say Cheese zijn geweest. Was hij aanwezig de oude feyenoord supporter?
  2. Jos:
    21 februari 2024
    Zekers zat in de hoek en zweten als een otter, op z’n kruk bij de bar foto is helaas mislukt maar misschien gaan we nog voor een herkansing
  3. Marianne Wiggers:
    21 februari 2024
    Zozo mevrouw en heer vd Brink, dat klinkt allemaal als al een fijne vakantie: het is jullie van harte gegund. Blijf genieten en verslagen maken en ik wens jullie namens Noortje en mezelf nog mooie dagen. P.S. Noortje ligt bijna de hele dag in haar mandje en we hebben het samen heel gezellig.
  4. Willy van Gijn:
    21 februari 2024
    Fijn dat alles naar wens is daar in jullie favoriete vakantieland. Ik kijk altijd uit naar de mooie verhalen, foto's en anekdotes. Veel plezier en vooral veel genieten samen.
  5. Hent.:
    22 februari 2024
    Wat een mooie foto's en reisverhaal.
    Ik lees ze met veel plezier in Guadeloupe,
    Geniet er samen lekker van.
    Gezellig even op bezoek bij de BN- er de zweetotter.

Jouw reactie