Laatste dag in Ban Grood

18 februari 2024 - Prachuap Khiri Khan, Thailand

Zit er bijna op hier in Ban Grood in de provincie Prachuap Khiri Khan we hebben het goed naar ons zin gehad. Hebben ook nog iets cultureels gedaan hebben een tempel bezocht en ff met Buda gesproken zo mooie rustige omgeving is dat alleen al de stilte moesten echter wel passend gekleed zijn. De rit naar Hua Hin duurt zo’n 2 uur en 15 minuten das te doen toch vorig jaar deden we dit met de trein duurde ff wat langer (5,5 uur) maar ook leuk.  Over het weer hebben we niet te klagen lekker temperatuurtje. O ja bij het ontbijt zou ik zo aan een ander tafeltje aanschuiven de man die er zat keek ook vreemd op , Rosa zat een tafel verder ouderdom dus.

1. Willy van Gijn:
    18 februari 2024
    Het is altijd weer leuk om jullie reis verhalen te lezen. Zeker met de "oeps" momentjes als bij een verkeerd tafeltje zitten 😂😂.
    Mooie foto's ook!!

Reini en ik hebben vandaag kantine dienst bij de fietsclub Reto. Het weer is niet best, want het miezert. Dat betekent meestal dat het niet erg druk wordt. Dan lijkt het of de tijd niet opschiet. We gaan het meemaken. Wie weet valt het mee. Groetjes van ons.
  2. Marianne Wiggers:
    18 februari 2024
    OMGHad je bijna "verkering"gekregen in een vreemd land! Het weer in Nederland is knudde: het regent volop iedere keer een kletsnatte lieve poes die binnenkomt.
    Morgen moet ik mijn tandarts bellen, want er is iets zoals een nepkies uitgevallen.Ik wens jullie nog veel mooie dagen!
  3. Kim:
    18 februari 2024
    Wat zie ik nu. Een strandfoto met blote voeten. Zonder sokken...
  4. Hent.:
    19 februari 2024
    Wat een mooie foto's weer.
    Jullie vermaken je uitstekend zie ik wel.
    Prachtig verhaaltje ook weer.
    Mooi dat je aan een ander tafeltje aan moest schuiven smorgens vroeg.
    Lekker genieten samen.

Jouw reactie