Reacties

Reacties 151 - 200 van 259

Naam Reactie Datum
Frans en Marijke Hoi vakantie gangers! Las dat er door Corona veel… 15 feb. '23
Lamert Helaas gaan vakanties ook voorbij, maar eerst nog… 14 feb. '23
Hent Goedemorgen vanuit het zonnige en carnaval vierende… 14 feb. '23
Willy van Gijn Hallo luitjes, het schiet inderdaad alweer op met… 14 feb. '23
Marianne Wiggers Ja, de laatste dagen komen eraan he? Maar hier schijnt… 14 feb. '23
Lamert Sorry Jos, ik was even vergeten dat je zo bereisd… 9 feb. '23
Frans en Marijke Morning,jullie hebben wel overleefd zo aan de foto,s… 9 feb. '23
Jos Lamert ben tijdens mijn glansrijke carrière bij de… 9 feb. '23
Lamert Gelukkig heb je er wel goed weer bij. Nooit geweten… 8 feb. '23
Auk Zo beleven jullie nog eens wat. Hier hebben we te… 8 feb. '23
Hent Weer een mooie belevenis. Je hebt de tijd aan jezelf… 8 feb. '23
Liesbeth van Casteren Hoi Jos en Rosa, Echt fantastisch om die verhalen… 8 feb. '23
Frans en Marijke staat ons ook nog wat te wachten dan. moest je zelf… 8 feb. '23
Marianne Wiggers Ah....wat jammer nou! Maar het kan niet aldoor rozengeur… 8 feb. '23
Willy van Gijn Hallo luitjes, Vandaag een rondje gefietst op de nieuwe… 7 feb. '23
Jos Klopt helemaal Nol ook hier kun je goed de gevolgen… 7 feb. '23
Nol Boerboom😎👍 Welkom in Hua Hin en geniet van het verblijf aldaar!… 7 feb. '23
Marianne Wiggers Hier schijnt vandaag gelukkig weer een (winter) zonnetje,… 7 feb. '23
Hent Wij vliegen 5 april weer terug. Vijf weken zitten… 7 feb. '23
Jos Vrijdag 23 februari hent en jij hoelang ben je nog… 7 feb. '23
Marion Ziet er prachtig uit! En super dat je altijd grote… 6 feb. '23
Frans en Marijke Fijn dat jullie het naar het zin hebben! Geniet met… 6 feb. '23
Lamert Ben jij al zo oud dat je niet meer hoeft te werken?… 6 feb. '23
Hent Ik zie jullie genieten met volle teugen nog. En idd… 6 feb. '23
Remko en Karin Hoi Jos en Rosa Het is duidelijk dat jullie aan het… 3 feb. '23
Marianne Wiggers Zo dat gedoe met hoog water lijkt me niet prettig… 2 feb. '23
Frans en Marijke hi lieverds fijn dat jullie weer genieten biertje,lekker… 2 feb. '23
Willy van Gijn Fijn om weer iets te lezen over jullie Thailand avonturen.… 2 feb. '23
Auk Heel mooi allemaal. 2 feb. '23
Hent Het ziet er weer fantastisch uit. Leuk om te lezen… 2 feb. '23
Auk Ziet er schitterend uit allemaal. Heb spijt dat ik… 1 feb. '23
Marion Ziet er weer prachtig uit Jos. Leuk dat we op afstand… 31 jan. '23
Frans en Marijke Super! Lekker genieten maar weer😘🍀 31 jan. '23
Hent Dat ziet er weer goed uit allemaal. Ik zie jullie… 30 jan. '23
Marianne Wiggers Ja Jos, drie dagen moeten de thuisblijvers wachten… 30 jan. '23
Hent Heej vakantiegangers. Dat klinkt allemaal fantastisch.… 28 jan. '23
Marianne Wiggers ha! Wat leuk om jouw eerste verslag weer te leven… 28 jan. '23
Lamert Mooi jongelui, relax, 1 dag meer of minder ergens,… 28 jan. '23
Wil van Gijn Het is altijd fijn om jullie reis verhalen te lezen.… 28 jan. '23
Auk Leuk op deze manier iets van jullie te horen, Rosa… 28 jan. '23
Lamert Nog een paar dagen dan gaat het voor jullie beginnen,… 12 jan. '23
Frans en Marijke Fijn Jos/Rosa Het is jullie gegund! Geniet van elkaar… 12 jan. '23
Lamert Geniet er maar lekker van, ziet er allemaal veel belovend… 12 jan. '23
Wil van Gijn Hallo luitjes, Ziezo de eerste voorbereidingen zijn… 12 jan. '23
Liesbeth van Casteren Hoi Jos en Rosa, Ik ga jullie op de voet volgen en… 12 jan. '23
Marianne Wiggers Lieve Jos en Rosa, Wat zal dat een feest worden, mag… 12 jan. '23
Frans en Marijke Jos en Rosa nemen gewoon het goede weer mee naar Nederland😉hele… 5 mrt. '20
Hent Een hele goede vlucht terug. Ja de weken zijn voorbij… 4 mrt. '20
Marianne Wiggers Een heel goede thuisreis gewenst en wat fijn dat jullie… 4 mrt. '20
Herman pruis welkom thuis Rosa en Jos een goede en vriendelijke… 4 mrt. '20

 « Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende »