Reacties
Reacties 151 - 200 van 259
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Frans en Marijke | Hoi vakantie gangers! Las dat er door Corona veel… | 15 feb. '23 |
| Lamert | Helaas gaan vakanties ook voorbij, maar eerst nog… | 14 feb. '23 |
| Hent | Goedemorgen vanuit het zonnige en carnaval vierende… | 14 feb. '23 |
| Willy van Gijn | Hallo luitjes, het schiet inderdaad alweer op met… | 14 feb. '23 |
| Marianne Wiggers | Ja, de laatste dagen komen eraan he? Maar hier schijnt… | 14 feb. '23 |
| Lamert | Sorry Jos, ik was even vergeten dat je zo bereisd… | 9 feb. '23 |
| Frans en Marijke | Morning,jullie hebben wel overleefd zo aan de foto,s… | 9 feb. '23 |
| Jos | Lamert ben tijdens mijn glansrijke carrière bij de… | 9 feb. '23 |
| Lamert | Gelukkig heb je er wel goed weer bij. Nooit geweten… | 8 feb. '23 |
| Auk | Zo beleven jullie nog eens wat. Hier hebben we te… | 8 feb. '23 |
| Hent | Weer een mooie belevenis. Je hebt de tijd aan jezelf… | 8 feb. '23 |
| Liesbeth van Casteren | Hoi Jos en Rosa, Echt fantastisch om die verhalen… | 8 feb. '23 |
| Frans en Marijke | staat ons ook nog wat te wachten dan. moest je zelf… | 8 feb. '23 |
| Marianne Wiggers | Ah....wat jammer nou! Maar het kan niet aldoor rozengeur… | 8 feb. '23 |
| Willy van Gijn | Hallo luitjes, Vandaag een rondje gefietst op de nieuwe… | 7 feb. '23 |
| Jos | Klopt helemaal Nol ook hier kun je goed de gevolgen… | 7 feb. '23 |
| Nol Boerboom😎👍 | Welkom in Hua Hin en geniet van het verblijf aldaar!… | 7 feb. '23 |
| Marianne Wiggers | Hier schijnt vandaag gelukkig weer een (winter) zonnetje,… | 7 feb. '23 |
| Hent | Wij vliegen 5 april weer terug. Vijf weken zitten… | 7 feb. '23 |
| Jos | Vrijdag 23 februari hent en jij hoelang ben je nog… | 7 feb. '23 |
| Marion | Ziet er prachtig uit! En super dat je altijd grote… | 6 feb. '23 |
| Frans en Marijke | Fijn dat jullie het naar het zin hebben! Geniet met… | 6 feb. '23 |
| Lamert | Ben jij al zo oud dat je niet meer hoeft te werken?… | 6 feb. '23 |
| Hent | Ik zie jullie genieten met volle teugen nog. En idd… | 6 feb. '23 |
| Remko en Karin | Hoi Jos en Rosa Het is duidelijk dat jullie aan het… | 3 feb. '23 |
| Marianne Wiggers | Zo dat gedoe met hoog water lijkt me niet prettig… | 2 feb. '23 |
| Frans en Marijke | hi lieverds fijn dat jullie weer genieten biertje,lekker… | 2 feb. '23 |
| Willy van Gijn | Fijn om weer iets te lezen over jullie Thailand avonturen.… | 2 feb. '23 |
| Auk | Heel mooi allemaal. | 2 feb. '23 |
| Hent | Het ziet er weer fantastisch uit. Leuk om te lezen… | 2 feb. '23 |
| Auk | Ziet er schitterend uit allemaal. Heb spijt dat ik… | 1 feb. '23 |
| Marion | Ziet er weer prachtig uit Jos. Leuk dat we op afstand… | 31 jan. '23 |
| Frans en Marijke | Super! Lekker genieten maar weer😘🍀 | 31 jan. '23 |
| Hent | Dat ziet er weer goed uit allemaal. Ik zie jullie… | 30 jan. '23 |
| Marianne Wiggers | Ja Jos, drie dagen moeten de thuisblijvers wachten… | 30 jan. '23 |
| Hent | Heej vakantiegangers. Dat klinkt allemaal fantastisch.… | 28 jan. '23 |
| Marianne Wiggers | ha! Wat leuk om jouw eerste verslag weer te leven… | 28 jan. '23 |
| Lamert | Mooi jongelui, relax, 1 dag meer of minder ergens,… | 28 jan. '23 |
| Wil van Gijn | Het is altijd fijn om jullie reis verhalen te lezen.… | 28 jan. '23 |
| Auk | Leuk op deze manier iets van jullie te horen, Rosa… | 28 jan. '23 |
| Lamert | Nog een paar dagen dan gaat het voor jullie beginnen,… | 12 jan. '23 |
| Frans en Marijke | Fijn Jos/Rosa Het is jullie gegund! Geniet van elkaar… | 12 jan. '23 |
| Lamert | Geniet er maar lekker van, ziet er allemaal veel belovend… | 12 jan. '23 |
| Wil van Gijn | Hallo luitjes, Ziezo de eerste voorbereidingen zijn… | 12 jan. '23 |
| Liesbeth van Casteren | Hoi Jos en Rosa, Ik ga jullie op de voet volgen en… | 12 jan. '23 |
| Marianne Wiggers | Lieve Jos en Rosa, Wat zal dat een feest worden, mag… | 12 jan. '23 |
| Frans en Marijke | Jos en Rosa nemen gewoon het goede weer mee naar Nederland😉hele… | 5 mrt. '20 |
| Hent | Een hele goede vlucht terug. Ja de weken zijn voorbij… | 4 mrt. '20 |
| Marianne Wiggers | Een heel goede thuisreis gewenst en wat fijn dat jullie… | 4 mrt. '20 |
| Herman pruis | welkom thuis Rosa en Jos een goede en vriendelijke… | 4 mrt. '20 |


- Willy van Gijn: Nog een laatste avond in…
- Patricia: Goede terugreis en fijn dat…
- Auk: Jammer dat het weer voorbij…
- Frans en Marijke: Hi Hi vanuit een zon overgoten…
- Liesbeth van Casteren: Niet te geloven dat jullie…
Alle reacties »