Laatste dag Hua Hin

14 februari 2023 - Hua Hin, Thailand

Zit er hier alweer op in Hua Hin best wel veel veranderd door Corona veel barretjes en eethuisjes, en vooral het gezellige dagelijkse marktje (hier stonden wij zelf ook van te kijken) hebben het niet overleefd, en zelfs het hotel  waar wij verbleven het Baan Bayan heeft last gehad van het corona tijdperk, waar eerst voldoende personeel was bleef het nu beperkt tot 5 man/vrouw maar des ondanks toch weer een goede service. Was prima vertoeven hier een prachtig strand/ zee voor de deur elke dag genieten van de zon en de kite surfers die voor een waar spektakel zorgen, nu nog ff wat eten en dan worden we morgen om 12:00 uur opgehaald om naar onze laatste bestemming te gaan het Bann Pantai Resort in Cha-Am dat is ca 20/30 minuten rijden.

1. Marianne Wiggers:
    14 februari 2023
    Ja, de laatste dagen komen eraan he? Maar hier schijnt intussen al regelmatig de zon met een blauwe hemel, dus...Maar nog heel veel moois en plezier!
  2. Willy van Gijn:
    14 februari 2023
    Hallo luitjes, het schiet inderdaad alweer op met de vakantie in Thailand. Wat gaat het toch snel allemaal. Niet normaal meer. Het is in Nederland de laatste dagen ook best aardig weer. Veel zon in ieder geval. Maar wel een graad of 20 kouder dan in Thailand. Vanochtend nog een klein stukje gefietst richting Huissen, Bemmel, Lent en Elst. Nu aan de lunch met Reini. Genieten jullie saampjes nog maar lekker van de vakantie. Groetjes ook van Reini
  3. Hent.:
    14 februari 2023
    Goedemorgen vanuit het zonnige en carnaval vierende Guadeloupe.
    Het ziet er mooi rustig uit.
    Ja wat corona niet allemaal kapot heeft gemaakt.
    En de mensen hebben nog niets geleerd.
    Het gaat maar door in de wereld. Allemaal ellende oorlog aardbevingen.
    Dus pluk de dag en geniet samen.
    Wat gaat de tijd toch snel.
    Wij hebben volgende week de helft er ook alweer opzitten.
    Kijk uit naar jullie volgende verhaal en mooie foto's .
  4. Lamert:
    14 februari 2023
    Helaas gaan vakanties ook voorbij, maar eerst nog een paar dagen genieten. Veel plezier.(en die duif had ik ook op vakantie gestuurd, was die aan toe)
  5. Fra/ma:
    15 februari 2023
    Hoi vakantie gangers! Las dat er door Corona veel verloren was gegaan. Zoals met alles in het leven zal er wel weer wat nieuws weer voor in de plaats komen. Het een gaat verloren de rijst weer op ! Genieten jullie maar lekker nog van vakantie voordat je het in de gaten hebt zijn jullie weer thuis! Vandaag het huis aan het poetsen en vanavond onze koffers in pakken.Dan is het onze tijd om te genieten van het mooie Thailand met het lekkere eten. Wij houden contact! Viva la Vida dikke knuffel voor jullie beide Fra/Ma
  6. Nol Boerboom:
    16 februari 2023
    Hallo Jos en Rosa,
    Ja, door Corona is er veel veranderd, maar ondanks dat blijft Thailand toch een fijn vakantieland! Ik kijk er weer naar uit in april. Geniet nog maar met volle teugen van decreet in Cha-Am! Goede reis terug naar Nederland! Gr/liefs Nol