Laatste dag in Bangkok

28 januari 2023 - Bangkok, Thailand

Na een hele fijne en goed verzorgde vlucht met EVA air zijn we wel met een half uur vertraging geland in Bangkok, voor Thaise begrippen vonden wij het best we rustig op het vliegveld. Deze keer stond het ophaalvrouwtje keurig bij Exit Door 1 (Frans en Marijke) op ons te wachten, en de chauffeur bracht ons in ruim 30 minuten naar het hotel, leuk hotel midden in het uitgaansgebied Khao San Roda. Moet wel zeggen dit is voor ons het eerste hotel dat je zelf de kamer moest zoeken maar dit had ook wel weer zijn charme. Op zaterdag naar de weekend markt in Bangkok geweest weer eens wat anders met een temperatuur van meer dan 30 graden over de markt (voor de Ernhemmers de Mert) te struinen. Rosa gaat nog F1 naar de kapper en dan nog 1 avond in Bangkok morgen dan op weg naar Prachuap Khiri Kan we worden dan om 9:00 uur opgehaald, kregen nog bericht dat we een dag later naar  het eiland Koh Talu gaan ivm met teveel wind boten varen dan niet.Foto’s staan er ook op als het goed is

1. Auky:
    28 januari 2023
    Leuk op deze manier iets van jullie te horen, Rosa je hyacint is vandaag tot bloei gekomen. Veel plezier nog.
  2. Wil van Gijn:
    28 januari 2023
    Het is altijd fijn om jullie reis verhalen te lezen. De reis is in ieder geval goed verlopen. Ennuh.... Vertragingen van 1 uur of minder tellen niet 😊. Lekker weertje daar. Het is hier aanzienlijk minder. Vandaag nog wel droog. Vanaf morgen wordt het minder. Vooral meer regen. Groetjes ook van Reini
  3. Lamert:
    28 januari 2023
    Mooi jongelui, relax, 1 dag meer of minder ergens, nou en? maak je druk.(die tijd hebben jullie toch ook gehad:-) Geniet maar van alles.
  4. Marianne Wiggers:
    28 januari 2023
    ha! Wat leuk om jouw eerste verslag weer te leven en dat jullie al gelijk goed gewend zijn. Hier schijnt vandaag een heerlijk lentezonnetje, dus qua zicht naar buiten is het een mooie dag in Ernem. Noortje ligt ondanks dat de hele dag in haar mand te maffen en ik heb ook een uitgebreide middagdut gedaan. Maar fijn om te lezen dat jullie een goed begin gemaakt hebben. Tot de volgende keer en geniet van de temperatuur en alles wat Thailand zo bijzonder maakt voor jullie.
  5. Hent.:
    28 januari 2023
    Heej vakantiegangers. Dat klinkt allemaal fantastisch.
    Fijn dat jullie zo goed als geen vertraging hebben gehad.
    Leuke foto's.
    Het weer is ook heerlijk warm.
    Effe wat anders dan in het koude Holland op dit moment.
    Hier in Guadeloupe is het ook heerlijk vertoeven.
    28 graden overdag en 20 graden s'avonds en s'nachts.
    Geniet er samen van en tot het volgende reisverhaal.