Thailand 2023

12 januari 2023 - Arnhem, Nederland

Op 26 januari 2023 vertrekken weer naar Thailand de laatste keer dat we hier waren was in 2020 we zijn heel benieuwd hoe het daar nu is we dus ook bewust gekozen voor locaties waar we al eerder geweest zijn kunnen we mooi een vergelijking maken want in Thailand kennen ze geen steun van de overheid tijdens Corona

We gaan  weer naar Thailand we verblijven daar 4 weken, hier volgt als vast onze route en de hotels waar we verblijven.

PLaats                                          Hotel                                             website:

Bangkok                                       Villa Cha Cha                               https://VillaChaCha.com/web/KhaosanRambuttri/

Prachuap Khiri Khan                  Baan Grood Arcadia  Resort     https://www.bgaresort.com/en/home/

Koh Talu                                       Het groene eiland                       https://www.taluisland.com

Hua Hin                                         Baan Bayan                                 https://www.baanbayan.com/

Cha Am Zuid                                Bann Patai Resort                       http://www.bannpantai.com/

als de link niet werkt dan ff knippen en plakken en in je browser (adresbalk) zetten   succes..

groetjes Jos en Rosa

1. Marianne Wiggers:
    Lieve Jos en Rosa,
    Wat zal dat een feest worden, mag ik hopen! Zo lang naar uitgekeken en intussen allerlei veranderingen hier in Nederland doorgemaakt: zoals b.v. huis verkocht, tja dan wordt het hoog tijd om weer eens helemaal in andere sferen te ontspannen! Ik wens jullie heel veel liefs, gezondheid en veel pret daar in Thailand en vooral veel ontspanning!
  2. Liesbeth:
    Hoi Jos en Rosa,
    Ik ga jullie op de voet volgen en wens jullie een fantastische tijd toe in Thailand!
  3. Wil van Gijn:
    Hallo luitjes,

Ziezo de eerste voorbereidingen zijn achter de rug. Nog even en de reis gaat beginnen. Veel plezier en alvast een goede reis en vakantie gewenst.

Groetjes Reini en Wil
  4. Lamert:
    12 januari 2023
    Geniet er maar lekker van, ziet er allemaal veel belovend uit.
    Goede reis en een heel goede vakantie maat.

Groeten, Joke en Lamert
  5. Fra/ma:
    Fijn Jos/Rosa
    Het is jullie gegund! Geniet van elkaar 😘🍀
  6. Lamert:
    12 januari 2023
    Nog een paar dagen dan gaat het voor jullie beginnen, heerlijk.
    Geniet ervan.
    Joke en Lamert