Koh Taluh

30 januari 2023 - Changwat Prachuap Khiri Khan, Thailand

Zijn nu 2 dagen in Baan Grood Resort gaan morgen naar het eiland Koh Taluh weer is nu goed,  reis naar het eiland was met 1 dag uitgesteld vanwege de harde wind kwam ons zelf trouwens ook wel goed want de rit van Bangkok naar Prachuap Kiri Kan duurde wel 4,5 uur (ruim 400 km) maar is hetzelfde waard. We worden morgen om 9:00 uur opgehaald en naar de haven gebracht tochtje met de boot duurt ongeveer een 1/2 uur en dan zijn we 3 dagen Off Line heerlijk toch.

1. Marianne Wiggers:
    30 januari 2023
    Ja Jos, drie dagen moeten de thuisblijvers wachten op nieuwe verhalen over jullie verblijf! Maar... als het moeten is, dan is het sowieso goed dat je het aangeeft. Terwijl ik zit te typen, wil Noortje volledige aandacht, dus wens ik jullie weer veel plezier ook namens mevrouw Nora!
  2. Hent.:
    Dat ziet er weer goed uit allemaal.
    Ik zie jullie genieten.
    Tot over 3 dagen maar weer.
    Kijk er naar uit.
  3. Marion:
    31 januari 2023
    Ziet er weer prachtig uit Jos. Leuk dat we op afstand jullie mooie reis kunnen volgen. Over 4 dagen weer een nieuw reisverslag. Groetjes uit het mooie Nijmegen 😄