Treinreis naar Hua Hin

6 februari 2023 - Ban Krut, Thailand

Zit er hier weer op gaan morgen met de trein naar Hua hin duur van de reis ca 3,5uur, was hier weer super in Ban Krut gelegen in Prachuap Kiri Kan hier was weinig te merken van het Corona gebeuren. Weer was/is prima veel gewandeld en heerlijk gegeten morgen hebben we nog ontbijt dan de koffers in pakken en worden we naar het station gebracht om dan met de trein van 14:00 uur naar Hua Hin te gaan, kijken hier echt naar uit foto,s staan weer op de site. Is nu wel zo zat ik zojuist te bedenken dat als we terugkomen in Nederland ik niet meer hoeft te werken, zo lekker is dat…..

1. Hent.:
    6 februari 2023
    Ik zie jullie genieten met volle teugen nog.
    En idd wat een luxe.
    Je hoeft niet meer naar je werk bij thuiskomst.
    Volgend jaar dus lekker 3 maanden overwinteren bij leven en welzijn.
    Wanneer komen jullie terug?
  2. Jos:
    Vrijdag 23 februari hent en jij hoelang ben je nog op Guadeloupe/
  3. Lamert:
    6 februari 2023
    Ben jij al zo oud dat je niet meer hoeft te werken? Wat heb jij een geluk. Ik vond je de laatste tijd soms al zulke slimme dingen zeggen, dat kan alleen als je niet meer hoeft te werken :-)
    Mooi dat jullie het zo naar de zin hebben. Lekker rustig aan doen. Geniet van elke dag, en geniet van het leven.
  4. Fra/ma:
    6 februari 2023
    Fijn dat jullie het naar het zin hebben!
    Geniet met volle lieve vrienden! Leef je leven en vier het elke dag! Geniet van elkaar hier alles zijn gangetje 😘🍀
  5. Hent.:
    7 februari 2023
    Wij vliegen 5 april weer terug.
    Vijf weken zitten er woensdag al weer op.
    De tijd vliegt.
    Jullie hebben dus nog even genieten dan.
  6. Marianne Wiggers:
    7 februari 2023
    Hier schijnt vandaag gelukkig weer een (winter) zonnetje, maar toch is dat heel fijn en vooral met een mooie blauwe lucht. Helaas nog erg koud. Maar van zulke verslagen en foto's krijg ik toch warmte mee en dan is het meegenieten! Lieve groet uit Ernem!
  7. Nol Boerboom:
    7 februari 2023
    Welkom in Hua Hin en geniet van het verblijf aldaar! In ieder geval mooi weer en het heerlijke Thaise eten! Wel is er het een veranderd aan het strand en omgeving!
  8. Jos:
    7 februari 2023
    Klopt helemaal Nol ook hier kun je goed de gevolgen van Corona zien
  9. Willy van Gijn:
    Hallo luitjes,

Vandaag een rondje gefietst op de nieuwe gravelbike. Via Elst, Valburg, Heteren en Oosterbeek weer terug naar Arnhem. Lekker zonnetje en weinig wind, maar wel koud. Jullie hebben het daar ook lekker zo te zien op de foto's. Fijn hoor. Lekker verder genieten 😎.