De laatste etappe , naar huis

4 maart 2020 - Hua Hin, Thailand

De 4 weken zijn voorbij gevlogen maar aan alles komt een eind we hebben weer ontzettend veel gezien en echt genoten van onze vakantie , morgen , donderdag 5 maart 2020, worden we om 7;00 uur opgehaald en dan op naar Bangkok , dan wacht ons met EVA air een vlucht van een kleine 12 uur vertrek staat gepland om 12:30 uur (Thaise tijd) en zullen dan  landen om 19:30 Nederlandse tijd, als alles mee zit zijn we dan zo rond 23:00 uur weer in ons eigen huis , iedereen bedankt voor de reacties en tot volgend jaar , ik heb dan grote vakantie (aow).

1. Frau dokter Bert:
    4 maart 2020
    The Final Countdown kan beginnen! Yeahhhhh!
  2. Liesbeth:
    4 maart 2020
    Wow. Wat vliegt de tijd! Maar jullie hebben weer mooie herinneringen gemaakt! Een hele goede terugreis en spreken elkaar snel!
  3. Marianne Wiggers:
    4 maart 2020
    Een heel goede thuisreis gewenst en wat fijn dat jullie zo hebben genoten van alles.
    Mooie herinneringen weer en lekker doorsudderen bij thuiskomst van allerlei moois wat uitloopt nu in de tuin en rondom.
  4. Hent.:
    4 maart 2020
    Een hele goede vlucht terug.
    Ja de weken zijn voorbij gevlogen.
    Volgend jaar bij leven en welzijn (zei mijn vader altijd) kun je langer blijven en van je AOW genieten een paar maanden daar.
    Nu heerlijk weer het voorjaar in Nederland. Lekker fietsen en op de koffie met gebak bij Hent om bij kletsen!
    Tot horens xxxxxxx