Het einde van de vakantie is inzicht

5 maart 2024 - Cha-am, Thailand

Zit er bijna op morgen nog 1 dag in Cha Am en dan is deze hele fijne vakantie alweer voorbij ondanks dat wij voor ons op bekende plaatsen zijn geweest hebben we ontzetten genoten vanaf het begin in Bangkok tot het eind in Cha Am.  Het weer was voortreffelijk en het eten heerlijk. Heel leuk was de ontmoeting bij Aroy (restaurant) met Paul en Bousaya die ons jaren geleden veel van Thailand hebben laten zien, ze wisten nog wie we waren hoe leuk is dat na al dit jaren (2013/2014). Donderdag worden we om 5:30 uur opgehaald en vliegen dan om 12:30 uur richting Nederland waar we dan om 19:30 landen.

Iedereen bedankt voor die reacties en tot volgend jaar:

Oh ja Frau dokter inderdaad naar de Tour du Hua Hin volgd altijd de 8 van Cha Am

1. Frau dokter Bert:
    5 maart 2024
    Ik zou bij terugkomst meteen het volgende verblijf weer boeken.
    Goeie reis.
  2. Lamert:
    5 maart 2024
    Fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehd, daar doe je het voor. Goede reis terug, en tot ziens.
  3. Auky:
    5 maart 2024
    Leuke foto,sfeer.jammer voor jullie dat het alweer voorbij is. Goede terugreis gewenst.
  4. Willy van Gijn:
    5 maart 2024
    Helaas komt aan alle mooie dingen een eind. Ook aan een fijne, leuke en mooie vakantie in Thailand. Nog extra genieten van de laatste dag. Alvast een goede terugreis gewenst. Groetjes Reini en Wil
  5. Hent.:
    5 maart 2024
    Er is een tied van komme en een tied van gaan. De tied van gaan is nu gekomme.
    Jullie kunnen weer terug kijken op een mooie vakantie. Een hele goede terug reis gewenst!
  6. Marianne Wiggers:
    6 maart 2024
    Een heel fijne thuisreis gewenst en alle mooie herinneringen aan deze reis goed opgeslagen in hoofd en laptop en dan thuis weer effe nagenieten.
    Tot ziens en veel liefs van mij en Noortje!

Jouw reactie