Hua Hin

27 februari 2020 - Hua Hin, Thailand

Bevalt ons hier uitstekend temperatuur 31 graden maar voelt als 37 graden leuk om weer in Baan Bayan te zijn en leuk om mee te maken dat je gewaardeerd wordt terug kerende gast stond op de kamer een mooie vaas met orchideeën en voor Rosa lag er een mooi sjaal klaar.

1. Marianne Wiggers:
    27 februari 2020
    Ja, dat is een heel leuke verrassing! En een prachtige kamer!
    Hier alleen berichten over het Corona-virus wat nu dus dichterbij komt. Tja, we zien het wel. Vanavond een speciale uitzending op tv vanuit de regering alleen over wat te doen met dit virus. Nog veel plezier gewend en geniet van de warmte, want hier is het nat en druilerig.
  2. Willy van Gijn:
    28 februari 2020
    Mooi dat vaste gasten een soort van voorkeur behandeling krijgen. Het hoeft niet, maar het is toch een aardige geste. De kamers en foto's zien er prima uit. Veel plezier nog samen. Groetjes Der Willie
  3. Frau dokter Bert:
    29 februari 2020
    En als jullie daar dan aankomen is het : Hi Jos and Rosa from Arnhem?
  4. Jos:
    29 februari 2020
    Nog sterker Bert ze zeggen zelfs “ Jos and Rosa from the UWV form Arnhem, you tell us always about the 800 list’ zijn dan helemaal happy
  5. Frau dokter Bert:
    1 maart 2020
    😄👍
  6. Hent.:
    3 maart 2020
    Hoi hoi Joske en Rosa,
    Mooie kamer hoor!
    Wat lief dat ze dat doen zeg.
    Jullie vallen dan wel in hun smaak.
    Leuk hoor.
    Wanneer vliegen jullie retour?
    Wat vliegen de weken hè.
    Nou ik hoor wel als jullie weer thuis zijn.
    Een hele goede vlucht terug.
  7. Herman pruis:
    3 maart 2020
    Hoi Jos en Rosa,
    Allereerst dacht ik dat de vorige mail de laatste was,. en dat jullie weer richting Nederland zouden komen.
    Het ziet er echt zeer schoon en mooi uit en het is warm en mooi weer, hier valt de winter wel mee. het is wel erg veel regen, maar geen gladheid gelukkig.
    Maar sorry Jos voor het bellen met jou over de pc, terwijl jullie nog op vakantie zijn nogmaals mijn excuses, het was niet zo bedoeld, maar ik dacht dus dat jullie alweer thuis waren, maar nogmaals een prettige voortzetting van de vakantie met al dat mooie weer.
    met de groeten van Herman en Ineke