3e etappe op naar Prachuap Khiri Khan

15 februari 2020 - Cha-am, Thailand

Ook hier Thailand gaan ze met de tijd mee het ophaal/wegbreng mannetje is nu een vrouw geworden wel een van Thaise afmetingen niet veel groter dan 120 cm bracht ons in no time van noord naar zuid Cha-Am weet het niet zeker maar volgens mij zaten er van die houten klossen op de pedalen. Morgen wordt een reisdag moeten ongeveer 300 km overbruggen maar dat is zeker de moeite waard en tot nu toe vermaken wij ons prima op het moment dat ik dit schrijf is het 21:00 uur en de temperatuur is nog zo,n 28 graden

1. Willem:
    15 februari 2020
    Ziet er weer goed uit geniet er maar goed van
  2. Marianne Wiggers:
    Ha Jos en Rosa,
    Wat klinkt het allemaal weer mooi en bekend. B.v. het wegbrengmannetje is een vrouw geworden en wat ben ik blij te lezen dat het geen wegbrengvrouwtje is geworden. Maar jullie genieten en dat is het belangrijkste van de reis. Tot de volgende keer en een fijn tropisch weekend!
  3. Hent.:
    Hoi hoi Joske en Rosa,
    Dat ziet er weer goed uit.
    Mooie kamer, en het eten verrukkelijk.
    Geniet daar maar lekker van.
    Thuis weer aan de boerenkool en hutspot.
    Ja en het ombouwen van mannetje naar
    vrouwtje is daar heel normaal.
    Wat een belevenis weer.
    Fijn dat jullie je goed vermaken. Echt vakantie houden.
    Tot horens maar weer.
  4. Willy van Gijn:
    16 februari 2020
    Altijd weer leuk om jullie reisverhalen te lezen. Mooie foto's en zo te zien ook prima hotels. Dit is echt jullie vakantie land.
    Geniet er nog maar lekker van.

Vitesse heeft zojuist van Heerenveen gewonnen met 4-2. Eindelijk weer eens winst. Ook dat is mooi :-).

Het is vandaag weer somber weer met heel veel wind. Gisteren was prima. Ben nog even op de fiets naar Heteren geweest. Uiteraard om de omzet van de Mac op peil te houden. Moest natuurlijk weer uitgebreid uitleggen waarom ik alleen kwam zonder Jos. Is altijd weer een lastig verhaal rond deze tijd van het jaar. Hahahaha
  5. Jos:
    17 februari 2020
    Ja daar zit ik best mee du Willie vallen er weer ontslagen door de omzetdaling
  6. Willy van Gijn:
    17 februari 2020
    He du Jos,

Zou het helpen als ik dubbele porties bestel? Dan blijft de omzet in ieder geval op peil :-). Ik ga vanmiddag even met mijn moeder naar de huisarts. Niks verontrustends. Ze heeft wat vragen over de medicatie. Meteen ff bloeddruk etc. meten. Daarom werk ik vandaag in Arnhem. Scheelt ook een uur tegen de (harde) wind in fietsen.
  7. Fra/ma:
    18 februari 2020
    Niet zo preuts Jos 😉 mannetje/vrouwtje je hebt ze tegenwoordig in allerlei pluimages😂 Rosa heb jij wel een extra koffer meegenomen ? Kan je lekker shoppen of voor zo,n klein mannetje /vrouwtje in te stoppen makkelijk inzetbaar thuis🤣🤣🤣🤣 geniet er nog lekker van. Wij moeten nog 3 weken wachten voordat wij gaan. Veel liefs ,alles ok hier en het biljartcentrum staat er nog met al die wind😊😊😘