Hua Hin. Baan Bayan. Laatste dag

24 februari 2025 - Hua Hin, Thailand

Hier in Hua Hin zit het er bijna op was een geweldige week met mooi weer veel zon temperaturen zo rond de 34 graden heerlijk warm dus. Veel gewandeld op het strand lekker met de voetjes in het zand en het warme zeewater. Genoten ook van de kite surfers en het leukste zijn de beginners die alle kanten opgaan behalve de goede lachen dus. Morgen worden we om 12:00 uur opgehaald en dan door naar Cha Am onze laatste stop van deze vakantie en dan 6 maart weer naar huis. In Cha Am gaan we ook nog een “cultureel uitstapje maken” met Paul en Bousaya dit is een stel waarmee we ook al in eerdere reizen naar Thailand tripjes hebben ondernomen. Naast de foto,s staan erom nu wat videootjes op de site zou zeggen kijk en geniet. Sluiten in stijl af want vandaag regent het.

Foto’s

11 Reacties

  1. Auk:
    24 februari 2025
    Ziet er weer prachtig uit. Geniet ervan.
  2. Jos:
    24 februari 2025
    Gaan we nog doen Auk
  3. Willy van Gijn:
    24 februari 2025
    Mooi weer, vakantie, lekker eten, doen waar je zin in hebt........ Wat wil een mens nog meer?? Veel plezier en genieten luitjes.
  4. Jos:
    24 februari 2025
    Met genieten zijn we druk mee bezig du Willie
  5. Marion:
    24 februari 2025
    Nog bitterballen gegeten bij Martijn?
    Ik herken de laatste foto, dan ben je op de route.....
  6. Jos:
    24 februari 2025
    Nee maar wel een heerlijke frikandel speciaal en Rosa een kroket heerlijk
  7. Hent:
    24 februari 2025
    Wat ziet het er allemaal prachtig uit.
    Heerlijk dat jullie het weer zo naar je zin hebt.
    Het verveelt nooit daar.
    De tijd vliegt om.
    Dus geniet nog van het mooie landschap het heerlijke eten en de sfeer daar.
  8. Frau dokter Bert:
    24 februari 2025
    6 maart duurt nog even. Dus vooral doorgaan met genieten.
    Curacao is trouwens ook wel een aanrader in deze tijd .
  9. Jos:
    24 februari 2025
    Hoi Bert klopt maar zijn jullie daar geweest ik hoorde van een stel hier dat het zo duur en onveilig moet zijn
  10. Frau dokter Bert:
    24 februari 2025
    Ik zit er nu.😁😁 goedkoop is anders. Onveilig, weet ik niet.
    Je moet in bepaalde wijken niet komen.
    Krioelt van de doorgebakken nederlanders.
  11. Liesbeth van Casteren:
    25 februari 2025
    Wat hebben jullie het weer geweldig in Thailand. Heerlijk dat mooie weer daar. Geniet er weer van en tot horens!