Thailand 2020

3 februari 2020 - Arnhem, Nederland

6 februari 2020 gaan we weer naar Thailand we verblijven daar 4 weken, hier volgt als vast onze route en de hotels waar we verblijven.

PLaats                                          Hotel

Bangkok                                       Tropical Paradise                         https://www.greenwoodtravel.nl/hotels/thailand/bangkok/tropical-paradise/?id=bkk0266&p=bangkok&t=0

Cha Am  Noord                            I Tara Resort & Spa                     http://www.itararesort.com/en/

Cha Am Zuid                                Bann Patai Resort                        http://www.bannpantai.com/

Prachuap Khiri Khan                  Baan Grood Arcadia  Resort      http://www.bgaresort.com/en/home/

Pranburi                                       Dolphin Bay Resort                      https://www.dolphinbayresort.com/

Hua Hin                                         Baan Bayan                                   https://www.baanbayan.com/

als de link niet werkt dan ff knippen en plakken en in je browser (adresbalk) zetten   succes..

groetjes Jos en Rosa

1. Frans& Marijke:
    3 februari 2020
    Ok! Aardig druk programma. Lekker genieten maar . Lekker samen zijn😏 onze Berry krijgt de 6e zijn nieuwe nier🍀😘
  2. Marianne Wiggers:
    4 februari 2020
    Heel veel plezier en zon toegewenst en natuurlijk ook een goede heen- en thuisreis.
    Intussen hou ik de boel hier wel in de gaten.!
  3. Willy van Gijn:
    5 februari 2020
    Dag lieve vrienden,

Ik wens jullie een goede reis en hele fijne en prettige vakantie. Ik heb de linkjes naar de diverse hotels en resorts bekeken. Dat ziet er allemaal erg goed uit. Dus het komt vast helemaal goed. Daar ben ik niet bang voor :-). Geniet er maar lekker van samen. Het is jullie van harte gegund.
  4. Herman pruis:
    6 februari 2020
    jos en rosa een hele fijne vakantie gewenst herman en Ineke