5e en laatste etappe naar Hua Hin

26 februari 2020 - Tambon Sam Roi Yot, Thailand

Zit er weer op in Pranburi goed verblijf gehad zijn naar een park geweest waar de olifanten nog in het wild leven we hadden geluk dat we een kudde zagen het waren er 10 plus een kleintje mooi om te zien hoe deze door de rest van kudde werd beschermd . Een vervolg hierop was ons bezoek aan het Monkey Iland hier leven de makaken in het wild en ze eten krabbetjes zodra het eb is en bij vloed ligge ze allemaal te slapen. Ook leuk om te vertellen is dat we gister avond ergens op het strand aan het eten waren je kreeg een belletje om iets te kunnen bestellen, dus ik maak gebruik van het belletje om een drankje te bestellen, en nu komt het tegenover ons zaten Engelse en op het moment dat ik belde riepen zij in koor “order,order order” of we in het Britse Lagerhuis zaten echt lachen.

nu dus naar Hua Hin jullie horen weer van ons

1. Willy van Gijn:
    Dag luitjes,

Tja... Aan alle mooie dingen komt een keer een eind. Maar het is nog niet echt voorbij. Geniet nog maar lekker van de laatste dagen. De foto's zien er weer goed uit. Dat geldt ook voor het weer daar in Thailand. Zal wel ff wennen worden als jullie in Nederland aankomen. Het is hier echt slecht weer. Heel veel wind en regen. Af en toe een zonnetje. Vanochtend op weg naar het werk zelfs een beetje natte sneeuw. Brrrrr.

Veel carnaval optochten zijn ook afgelast vanwege het weer (wind!). Ook de optcht in Arnhem. Dat zegt genoeg. Veel plezier daar nog verder.

Groetjes, Der Willie
  2. Marianne Wiggers:
    26 februari 2020
    Dat ziet er allemaal heel leuk, zonnig en gezellig uit. Ja, in Nederland is het bar en boos, maar Noortje kiest er ook voor om in huis te zijn. Trouwens, die zwart/witte kater is zo brutaal om voor mijn voorraam langs te lopen en daar ligt Noortje dan te slapen, dus... de rest kun je wel invullen. Veel plezier nog in Thailand!
  3. Frau dokter Bert:
    Jeetje, nu al voorbij?
    Heerlijk Engelse humor!
    Goeie terug reis.
  4. Jos:
    Nog 1 week Bert en dan is het alweer voorbij
  5. Herman pruis:
    Hoi Rosa en Jos,
    Zo te lezen gaat het nog steeds naar wens, over het weer hoor en lees ik niets, gaat het een beetje of is het zweten.
    Het ziet er allemaal erg schoon uit of is dat gezichts bedrog, de omgeving allemaal leuk,
    verder veel plezier nog, en tot thuis en een goede reis huiswaarts, ook dat is meer dan belangrijk.
    Dus het allerbeste,
    Liefs Herman en Ineke
  6. Hent.:
    26 februari 2020
    Wat een leuk reisverhaal ook dit keer weer.
    Mooie foto's.
    De weken vliegen voorbij.
    Geniet er nog maar goed van.
    Over 4 weken zit het er bij ons ook weer op.
    Tot horens weer.
  7. Jos:
    27 februari 2020
    Herman over het Weer niets te klagen gemiddeld 35 graden met volop zon hebben 1 middag regen gehad maar dan regent het warm water
  8. Fra/ma:
    28 februari 2020
    Hoi vakantiegangers , wat fijn dat jullie weer zo genieten en steeds weer opnieuw nieuwe ervaringen opdoen daar. Geniet nog lekker van al het lekkere eten en het mooie weer. Veel liefs.